زمان بسیار خوبی برای خرید Surface است
نوشته شده توسط : حسنی

زمان بسیار خوبی برای خرید Surface است.

LINEUP MICROSOFT'S SURFACE LINEUP با افزودنهای Surface Book و Surface Laptop در طول سالها قویتر شده است. اما گل سرسبد Surface Pro 6 (8/10 ، WIRED توصیه می کند) هنوز هم نوعی دستگاه خوب است. این طناب را بین قرص بودن و PC کاربردی راه می برد ، اما بدون تکان خوردن یک یا دو بار.

با نسخه کامل ویندوز 10 ، Surface Pro یک دستگاه فوق العاده همه کاره است. این یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است و لپ تاپی با قابلیت قابل توجه است (اگر کمی در پورت ها کمی روشن باشد) ، اما قیمت آن اغلب از لپ تاپ استوک یا تبلت های قابل مقایسه بیشتر است و توجیه آن را سخت تر می کند.

به همین دلیل این فروش علاقه من را برانگیخت. این تخفیف گسترده ای نیست ، اما فقط کافی است که Surface Pro در صورت خرید یک تبلت یا لپ تاپ استجدید جذاب و رقابت کند. ما حدس می زنیم مایکروسافت سال گذشته Pro را تخفیف داده تا جای خود را به مدل های جدید خود در 2 اکتبر بدهد ، اما ما نمی توانیم به دلایل زیادی منتظر بمانیم. ما نمی دانیم مدلهای جدید Surface چقدر متفاوت خواهند بود ، اما این خط برای مدتی منصفانه تنظیم شده و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد.

لپ تاپ استوک در شیراز

آیا سرفیس پرو مناسب شما است؟
سرفیس پرو مایکروسافت یک لپ تاپ و تبلت عالی است. همچنین این یک انتخاب عالی برای هنرمندان دیجیتال است. گفته شد ، این خالی از اشکال نیست.

WIRED: Surface Pro 6 کار خود را به عنوان یک لپ تاپ انجام می دهد و این به لطف صفحه کلید آن است. مواد نرم و نرم آلکانتارا که شاسی را پوشانده است تایپ کردن روی صفحه کلید را به یک لذت کامل تبدیل می کند. خود کلیدها به طور شگفت انگیزی برای صفحه کلید تبلت لمسی هستند. تایپ کردن روی آن به خوبی تایپ کردن روی یک صفحه کلید لپ تاپ در اندازه کامل احساس می شود. عمق و فنر کلیدها بیشتر از قاب صفحه کلید برای آخرین iPad Pro است.

صحبت از ورودی ها می شود ، قلم سرفیس مانند همیشه خوب است ، ابریشمی صاف و در استفاده روزمره پاسخگو است. اتصال با تأخیر کم بین قلم و سطح باعث می شود که استفاده از یک قلم واقعی ، چه در حال نوشتن و چه در حال طراحی ، احساس کنید. به طور خلاصه ، عمر باتری در جدیدترین Surface Pro چیزی کم از حماسه ندارد. در آزمایشات ، داور ما حدود هشت ساعت استفاده مداوم با یک بار شارژ را مدیریت کرد.

خسته: دو مشکل وجود دارد که از زمان معرفی Surface Pro گریبانگیر آن شده است و متأسفانه هنوز در این آخرین نسخه وجود دارد. اول اینکه ، اتصال به طور جدی محدود است. فقط دو پورت دارد: پورت USB و جک DisplayPort. هیچ USB-C ، کارت خوان یا HDMI ندارد. حتی از درگاه USB دوم نیز قدردانی می شود.

همچنین استفاده از آن در دامان شما کاملاً آسان نیست. به عنوان یک لپ تاپ ، روی میز بهتر کار می کند.

سیستم وبلاگی

اگر یک لپ تاپ پیشرفته می خواهید ، Surface Book نیز با قیمت 1283 دلار (216 دلار تخفیف) در آمازون به فروش می رسد.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: